Како да постапите правилно за време на Black Friday?

Како да постапите правилно за време на Black Friday?

Еден од најдосадните недостатоци во распродажбите, е тоа што тие обично се случуваат кога не ни требаат. На кого му треба костим за капење на крајот на летото кога размислуваме за нова јакна? Или чизми во март кога го разпределуваме буџетот за летните одмори? Разпродажбите често се одлука на трговецот кој се обидува да стави крај на колекцијата за сезоната или едноставно да ги расчисти залихите. Но, како можеме да знаеме дали и кога оваа печка, која толку многу ни треба, ќе биде намалена?

Но постои, еден период во годината кога намалувањата се многу присутни, а причината е условена од однесувањето на потрошувачите, не толку од желбите на трговецот. Тоа е периодот на црниот петок (кој веќе не е само еден ден). Оваа традиција се роди токму благодарение на побарувачката на потрошувачите.

По барање на потрошувачот

Разпродажбата за време на црниот петок, тие што ги знаеме денес, се формираа во средината на 20 век. Тој ден паѓа веднаш по американскиот Ден на благодарноста. Традиционално, после него започнува периодот на божиќниот шопинг период. Многу информации од тоа време покажуваат дека било масовна практика вработените да бидат болни во петок по Денот на благодарноста. И наместо да одат на работа, оделе на шопинг по продавниците. Затоа се родил и терминот Црн петок - со него властите во Филаделфија го означувале хаосот во продавниците и сообраќајот предизвикани од ненадејниот прилив на купувачи. По ова, трговците сметале дека тој ден можат да прават уште поголеми продажба отколку во периодот пред Божиќ. Значи црниот петок стана синоним за огромни попусти и преполни продавници.

Меѓутоа, има недостатоци од гледна точка на трговците. Тоа е, конкуренцијата на овој ден е толку масовно што бизнисите мора да бидат крајно креативни во привлекувањето клиенти. Така веќе Црниот петок често е цел викенд, некаде по патот се појавува и Сајбер понеделник - со фокус на технолошки производи и апарати, а во последно време некои продавници акцијата ја прават во сосема различен период, макар и блиску до четвртиот петок на ноември.

Во секој случај, тоа е времето во кое со сигурност знаеме дека речиси сè во сите продавници ќе биде исклучително намалено.

Како да го искористите максимумот од тоа?

  1. Пред сè, добро е да бидете доволно предвидливи и трпеливи. Тоа значи да имате одвоено буџет за купување и сте се воздржувале да не купувате работи кои не ви се итни по редовна цена. Без разлика дали тоа се божиќни подароци или производи што ви се потребни за лична употреба.
  2. Тогаш мора да бидете внимателни. Како што веќе беше кажано, трговците често се прават "паметни" и ги објавуваат намалувањата пред црниот петок за да избегнат „губење на битката“ со конкуренцијата. Значи, откако ќе знаете што сакате да купите, видете дали тоа нема да се намали за некој ден. Исто така, може да има разлики во понудите за онлајн шопинг и во продавницата на самото место. Обрнете внимание и на ова.
  3. Истражувајте и запишувајте. Многу трговци ги објавуваат своите намери многу порано од црниот петок. Проверете што ќе се намали, кога точно ќе ги идентификувате вашите производи однапред и направете листа на конкретни работи и каде да ги купите.
  4. Бидете внимателни. Кога нема претходна информација, но сѐ уште имате конкретни производи, забележете ја нивната тековна цена. Значи, тогаш можете да проверите дали намалувањето е реално или фиктивно. За жал, секоја година постои случај на нефер практики, а вие сигурно не сакате да бидете меѓу "жртвите".
  5. Ранобудните се тие кои добиваат. Може да го знаете, но ќе го споменеме: Интернет разпродажбите започнуваат на полноќ. Значи, за да го фатите намалувањето, можеби ќе треба да останете до доцна во вечерните часови. Честопати, производите ги купуваат многу рано и може да го пропуштите производот кој го сакате. Ова, во голема мера е точно за физичките продавници. Ако сакате да ги искористите најдобрите понуди, најдете начин да одите наутро кога ќе отворат. Ако одложите за после работа или за викенд, можете да ги најдете само тоа што останало од завршената битка.
  6. Бидете регистрирани. Многу продавници предлагаат да се регистрирате онлајн, и така први ќе добиете листа на попусти. Ова може да биде многу корисен трик, прво, затоа што нема да заборавите - тие ќе ве потсетат, второ, бидејќи во секој случај вие сте меѓу првите купувачи. Ако не сакате електронската пошта да ви се полни со понуди, во тој случај секогаш можете да се откажете од билтенот.
  7. Светот е еден, но не и временските зони. Ако планирате да купувате од сајтови во странски држави, обратете внимание на временската разлика. Со европските земји, сметките се полесни, но запомнете дека на пример, САД се скоро со половина ден, разлика од нашата часовна зона.
  8. Буџетот и контролата, контролата и буџетот. Овде ќе разгледаме две "непријатни" хипотези.
  • Според првата, дури да имате подготвен буџет за трошење за време на Црниот петок, нема да може да се контролирате во искушенијата и ќе го преминете лимитот повеќе од тоа што сте предвиделе. Ако осознавате таков можен ризик, размислете како да се самоизлажете - на пример да не излегувате под никакви околности од листата или само да дишете длабоко неколку минути пред да купите нешто надвор него.
  • Втората хипотеза е дека не сте издвоиле конкретен буџет за шопинг и постои опасност од гледање на празникот за шопинг. Како и сите оние работи што сакате да купите толку многу, но сега немате пари. Со други зборови, да се ставите под контрола кога тоа и не е толку добра идеја. Се разбира, можете да го одложите купувањето за времето кога ќе ги имате парите. Но, тогаш дали ќе биде со 50 - 70% попуст? Значи, особено ако сте сигурни дека тоа не е каприц, туку е трошок кој и онака ќе направите: Секој прв и петти "Credissimo до плата" е со 0% камата во грејс период. Ќе ја вратите истата сума што сте ја земале. За поголеми планови, можете да го користите Credissimo плус до 40000 денари и можност за враќње на удобни рати до 24 месеци. Е, освен ако не сакате да чекате до следниот ноември.


Врати се назад

Прочитај повеќе