Дали заштедуваме или трошиме повеќе од онлајн шопинг?

Дали заштедуваме или трошиме повеќе од онлајн шопинг?

"Сакам сè и го сакам веднаш". Ова е мотото на ерата на нетрпеливост во времето во кое живееме. Однесувањето е резултат на масовната употреба на технологијата и, се разбира, глобалната мрежа. Плаќајќи ги нашите сметки со неколку кликања, нарачувајќи такси или пици со врвот на палецот на паметниот телефон, резервирајќи ја втората маса во ресторан, авионски билети, хотелски соби на другиот крај на планетата. Се запознаваме и караме по чат разговорите. И ние можеме да нарачаме онлајн стоки од шнола за коса до мамутни заби. Кои за кратко време пристигнуваат во наши раце.

Рекламите за производи нѐ привлекуваат од екранот на секое движење на глувчето. Буквално, секој човек може да направи "онлајн продавница" и да продава. А љубителите на шопинг се како во прекрасен супер-голем центар во кој тие можат да сурфаат часови без замор Голем број македонци пазаруваат од онлајн продавниците. Нивниот број постојано се зголемува дури и сега додека го читате ова.

Преференциите се различни - некои речиси не ги посетуваат физички продавниците и купуваат од интернет храна, облека, подароци ... Другите се ограничени на одреден број на производи и претпочитаат останатите да ги купат физички или на принципот на "око да гледа, рака да допре" . Постојат експерти во онлајн шопингот, кои постојано се во тек на сè што се случува во интернет трговија - техники за нарачување, итрини, разпродажби. И не толку искусни, кои посетуваат само неколку избрани места за кои се навикнати, а секој нов сајт малку или многу го отежнува донесувањето на одлуката да кликнете на копчето „Купи“.

И едните, и другите, имаат свои причини и се соодветни за себе. Може да се најдат (на интернет, се разбира) бескрајни дискусии за "за" и "против" онлајн шопингот. Додека некои од нив се поврзани со субјективното мислење и ставот на поединецот, постојат и некои објективни фактори. А што е пообјективно од парите? Дали заштедуваме или трошиме повеќе кога купуваме од интернет? Многу зависи. Но, бидејќи никој не сака да купува производи кои чинат поскапо, претпоставуваме дека прашањето е, од што зависи и како сепак да пазаруваме поефтино?

Штедиме кога ...

  • Нема физички продавница, нема маржа - ова е често истакнуван мотив, но важи само во одредени случаи. На онлајн трговијата не ѝ требаат простории кои ќе ги изнајмува и ќе плаќа закуп и нема маржа за трговците на мало .... Ако купите производ од било која онлајн продавница, сосема природно е трговецот да има маржа. Можно е производот да е поевтин отколку во блиската улична продавница, но ретко се случува спротивното. Меѓутоа, ако го барате истиот производ на веб-страницата на производителот или увозникот, тогаш ќе го најдете по најниска цена. Понекогаш разликата е изразена во десетици проценти.
  • Лесно следење на намалувањата - невозможно е едно лице секојдневно да оди низ продавниците за да разгледува за евентуални попусти. Но, има и луѓе кои прават нешто слично на тоа. Онлајн и сè е можно. Речиси во сите сајтови имате можност да ги додавате омилените производи на т.н. Wish List каде што можете полесно да ги гледате и да чекате да се намалат за да дојдат во вашите раце. Некои, исто така, имаат можност да те известат кога тоа ќе се случи, за да можеш веднаш да дознаеш за тоа.
  • Да не заборавиме дека времето е исто така е пари - о да. И бензинот чини пари. Да шеташ со часови во потрага по нешто, наместо да го најдеш со неколку кликања, дефинитивно е подобро. Ако тоа е далеку и мора да се патува ... добро, тоа е речиси како да си ја плаќате доставката преку бензин или билети. Може, да ги додадеме нервите што понекогаш треба да ги изтрошиме, од замор или од непријатни средби со продавачи кои се физички присутни.
  • Експерти во сурфањето - ова е за напредни или за тие кои сакаат да напредуваат во онлајн шопингот. На пример, споредување на цените. Многу луѓе се навикнати да пазаруваат од одредени места и кога нешто е потребно да отидат таму и сметаат дека тоа треба да биде поевтино. Да, но не е така!. Способноста да се знае како да се ја најдеш најдобрата цена се стекнува со практика, но и со кршење на стереотипите. На пример: Барате телефон со параметрите кои ги сакате и истиот излегува како резултат во неколку продавници. Во "твојот", оној во кој што обично пазарувате е поскап. Но, сеуште го нарачавте од таму ... Која е логиката? Понекогаш постои, но понекогаш тоа е фабрикувано од нашите предрасуди. Еден глас почнува да се јавува, што поставува прашања: "Што ако тие се измамници на оваа страница? Ако ги крадат вашите податоци? Ако телефонот не пристигне? Ако нешто тргне наопаку? Имаш искуство со другата продавница, немој не ризикувај ... "Но распознавањето на „сигурните“ од „сомнителните“ сајтови, исто е нешто што се учи.

Ние трошиме кога ...

  • Купуваме производи кои не идговараат на тие прикажаните во сајтот,никој не е осигуран од неуспешни купувања. Најчесто се случува со облека и чевли. Модели кои немаат никаква врска со фотографијата на страницата. Чевли кои не се совпаѓаат со броевите, фустани кои повеќе изгледаат како вреќи за отпадоци, разидување во боја и квалитет на материја. И, се разбира, оние што изгледаат оштетено или се навистина оштетени. Овие проблеми можат да се случат, без разлика каде купувате. Разликата е каде што можете да ги вратите стоките и оние во кои не можете и навистина да фрлате пари на ветрот.
  • Испорака - не е убаво да се купи нешто онлајн бидејќи тоа е 100 денари поефтино, а потоа плаќаат дополнителни 200 денари за испорака. Или мора да плаќате царински давачки затоа што не сте обратиле внимание на износот до кој не се должи. Се разбира, постојат случаи кога човек има причина и претпочита да го стори тоа, но во други случаи тоа е дополнителен трошок. Внимателно прочитајте, некои продавници имаат други надоместоци, на пример, за обработка на нарачката. Може да има уште банкарските трошоци и провизии, поштенски такси, дополнителни услуги и сл.
  • Нелоялни практики - тоа повторно е тема за зголеменото внимание за време на онлајн шопингот. Најчести се случаите на лажни попусти. Се сеќаваш - пишува дека има намалување за 50%, и всушност е иста цена, дури и повисока. Затоа секогаш споредувајте. Други опасности се непочитувањето на роковите за испорака или нивната цена. Читајте ги условите и преферирајте трговци кои ви праќаат емаил по електронската пошта за потврдена нарачка со условите утврдени во неа. Инаку, тоа задоволство може да ве чини пари. Ако на пример сте нарачале подарок и тој се забави над утврдениот рок во кој сте го очекувале, нема да имате избор освен итно да трчате да купувате друг.
  • Примамливо е - ако човек во принцип има проблеми со шопинг манијата, онлајн шопингот може да е опасно за буџетот. Станува премногу брзо и лесно, да имате време да го вклучите предупредувачкото светло. И додека да се сетиш си ја исполнил твојата кошничка и си го кликнал копчето со неповратната "Купи".
  • Нетрпеливост, ах, нетрпеливост - леснотијата со која се купува преку интернет, тоа единствено движење со прстот, нè предизвикува да брзаме. Почекајте ги тие попусти! Е, освен ако не е итно. Сомнително е да не паднете во стапицата на "го сакам во моментот" и кога по една недела го видите истиот производ намален, и ве фати гнев. Основен принцип на заштеда при шопинг, без разлика дали е онлајн или офлајн, е да си дадете време. Десет минути, ден, недела. Ако дотогаш не сте се запрашале дека го сакате веднаш, тогаш подобро: купувајте.

Сигурно знаете дека во Credissimo цврсто веруваме во иднината на технологијата, практичноста и бескрајните можности кои можат да ја понудат. Онлајн шопингот е дефинитивно еден од нив, само човек треба да биде внимателен. И ...да има пари. Има големи намалувања и ние немаме пари да ги искористиме. А зошто, кога „Credissimo до плата“ е со 0% каматна стапка во грејс период од 30 дена за првиот и секој петти кредит? Ова значи едноставно: враќате онолку колку што земате. И за поголеми купувања, „Credissimo плус“ може да земете до 40000 денари и да ги враќате на поволни рати до 24 месеци.



Врати се назад

Прочитај повеќе